Toimitusehdot

Tuotteet

Ashley Craig on maailmanlaajuinen kauppayhtiö, joka on perustettu Englannissa yli 200 vuoden kokemuksella valmistuksesta ja markkinoinnista, ja jolla on hyvä laatu ja palvelu.

Ashley Craig Pet Products, “suunnittelee kaikki” ja valmistaa yli 95% tuotteistaan, joita jälleenmyymme, mikä tekee kaikki Ashley Craig Pet Products Inc.:n tuotevalikoimasta ainutlaatuisen.

Ashley Craig on ylpeä siitä, että tuote sopii tarpeisiisi. Kaikki tuotteemme valmistetaan Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Yhdysvalloissa tai Saksassa.

Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan Suomeen. Toimituksista ulkomaille tulee tiedustella erikseen.

Maksutavat

Ennakkomaksu

Vahvistettuasi tilauksen, lähetämme sinulle sähköpostitse laskun tuotteista 1-2 arkipäivän sisällä.

Postitamme tuotteet heti kun maksusuoritus näkyy tilillämme.

Emme toimita tuotteita postiennakolla.

Toimitustavat

Tuotteet lähetetään postitse pakettina maksun saapumisen jälkeen mahdollisimman pian; 1 – 2 seuraavan arkipäivän aikana joko Postin tai Matkahuollon kautta. Käytettävissä on myös Postin SmartPost, jolloin voit hakea pakettisi ilman jonotusta lähimmästä SmartPOST-automaatista silloin, kun sinulle sopii. Ilmoita tilauksen kommentti-kentässä, jos haluat pakettisi lähetettävän pakettiautomaattiin. Saat tekstiviestillä tiedon, kun paketti on noudettavissa.

Erikseen sovittaessa lähetyksen voi noutaa kauppiaalta Raahesta tai erikseen sovitusta paikasta. Asiakkaan tulee tällöin mainita noudosta tilauksen lisätieto-kentässä. Kauppias ilmoittaa puhelimitse tai sähköpostitse kun lähetys on valmis noudettavaksi. Posti-/toimituskuluja ei tällöin veloiteta asiakkaalta.

Toimituskulut

Postin tai Matkahuollon paketista ja SmartPostin käytöstä veloitamme palveluntarjoajan meiltä veloittaman maksun.

Toimitusaika

Tilaukset pyritään toimittamaan maksun saapumispäivää seuraavana arkipäivänä tai viimeistään 2 arkipäivän kuluessa.

Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Emme käsittele palautuksia, joista ei ole sovittu etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 7 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta ashleycraigfinland@gmail.com. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia. Jos asiakas haluaa palauttaa tuotteen ilman, että tuotteessa on virhettä, maksaa asiakas itse palautuskulut. Myös näistä palautuksista on aina sovittava ensin kauppiaan kanssa.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

Noutamattomat lähetykset

Postin toimipisteistä tai pakettiautomaateista noutamattomista ja näin meille palautuvista paketeista veloitamme palautusmaksun tuotehyvityksen yhteydessä.

Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät seuraavasti:

– sähköpostilla osoitteesta ashleycraigfinland@gmail.com
– puhelimella 044 376 4040/Riitta Tuomaala